Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T16:57:31+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T17:00:05+01:00
Uwielbiam Eragona:)

Napewno Władca Pierścieni jeśli jeszcze nie czytałeś.
Opowieści z Narnii, też świetna książka.
Trochę mniej ambitny 'Harry Potter'.
Czarnoksieznik z Archipelagu.
Cykl o Mistrzu Zagadek z Hed.
saga o Wiedźminie.
Jeźdzy smoków.

No i mi się też podobała Saga o Ludziach lodu choć to inna trochę historia.