Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T17:25:29+01:00
Należy zapisać to równanie w postaci ilorazu (czyli pomnożyć wszytskie czynniki) dostaniemy postać : y= x (x+3) (x+12). Teraz znależy każdy nawias osobno przyrównać do zera, stąd otrzymamy x=0, lub x=-3 lub x=-12. Poniważ pytanie było o najmniejszą wartość więc odpwiedź brzmi x=-12
1 3 1
2010-02-06T17:26:02+01:00
Y= [(x+3)(x+12)]/x=(3*12)/0=36/0=0