Czy Kosmos może być śmieszny? Stwórz swoją wersję zabawnego kosmosu. Wymyśl planety, konstelacje, państwa. Nadaj im zabawne nazwy i dowcipnie opisz. można zacząć: ..Wielki i niesamowity jest kosmos! w jednej jego części znajduje się....
Tekst ma zawierać przynajmniej 1,5 strony zeszytu.
Bardzo proszę o odpowiedź. Pilne..

2

Odpowiedzi

2010-02-06T17:05:56+01:00
W moich marzeniach kosmos wygląda jak wielkie jajo z dziurami. Są na niej oczywiście następujące państwa: Mokira, Kiwilow, Almmisia i wiele innych ale za dużo czasu by mi zajęło ich pisanie. Mieszkają w tych państwach też kosmoludzie w Mokirze mokirzyńcycy w Kiwilow kiwilowczycy a w Almmisisi almmisiowie. W kosmosie jest bardzo ciekawie i jest tam dużo zabaw np.: skakanie z kosmosamolotów do wielkiej miski z galaretką. Chciałabym tam kiedyś polecieć.


albo:
Gdzieś niedaleko (tylko ponad 100 000000 km) jest kosmos. A w tym kosmosie są jakieś takie dziwne kulki... Jak to się nazywa?? A! Wiem! Planeta. No i te planety mają jakieś tam swoje nazwy np. 999, Oko, Lost. Każda z ych plane kryje sraszną historię! Jeśli chcece opowiem wam... Nie chcecie?? A to z chęcią opowiem. Zaccznijmy od planety 999. Zdaje się że numer jak numer, ale pomyślcie komu by się chcialo do tylu liczyć?? Albo gorzej!! Hotele, gdyby miały tyle pokoi to raczej sporowycy by się tam wybierali, bo komu będzie się chciało chodzić po schodach?? A teraz Oko, wyobrażacie sobie w kosmosie takie wielkieeeeeeeeeeeeeeeeeeee oko??? Co ma rzęsy i w ogóle?! Ale frajda! Na pewno tam się wybiore ! Tylko jak będzie mrugać to oko albo sie ruszać... Mogę spaść na Lost ! No w końcu am grawitacji nie ma. Ale pomyślmy dobrze wpadne do tego serialu! Łał... Ale będzie fajnie, tylko mam nadzieje że ten grubas mnie nie zje bo wygląda na głodnego...
-MAMO ! Pakuj mnie i nie dawaj mi nic jeść !
-Dlaczego?
-Bo nie chcę być zjedzony mamusiu, no i widać jak ty o mnie dbasz...

Ode mnie:
Wiem, wiem to w ogóle nie jes śmieszne xD Ale nie mam weny ;D Pozdr i powodzenia ;D
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T17:15:27+01:00
Wielki i niesamowity jest kosmos! W jednej jego części znajduje się planeta bananowiec. Jest ona bardzo ciekawa i interesująca. Wokół nas wiruje setki gwiazd. Natomiast w drugiej części tego niezwykłego kosmosu znajduje się planeta czekoczernim gdzie żyją niezwykłe ludki o brązowych ciałkach i żywią się tylko czekoladą. Ponieważ jedzą tylko czekoladę są bardzo grube bo to przecież słodycze. Na planecie bananowiec żyją mini małpki. Są jasno-brązowe i mają śmieszne minki. Jak wiadomo na niebie widnieje wielki wóz, mały wóz itp. W naszym śmiesznym kosmosie jest także czekochrupek, komputnik, lwiątko oraz mięskono. W kosmosie jest także wiele państw takich jak Kosmopolitania, Politkipo, Mikrostrona oraz Nalgruwzni. Kosmos jest niesamowity i ciekawy! W moim marzeniach tak to wygląda.
Można to jeszcze opisać w ten sposób:

Kosmos to wielkie jajo ale w końcu co?! Jaja zniosła kura nie? Więc kosmos to jakby jajo zniesione przez te jak to było??.... aaaa już wiem kurę Kosmojajo. Opowiem wam coś ciekawego o planecie o której jeszcze nie pisałam a nazywa się ona Owo9. Na tej planecie nie wiadomo co się tam kryje. Nikt jeszcze tego nie odkrył ale mogę wam powiedzieć o plotkach.

Więc mówią że planeta Owo9 jest zamieszkiwana przez ludki z dziurawymi strojami i czarnymi głowami. Taaak wiem to straszne! Więc jak ktoś ta przyjdzie to zaraz nie wiadomo co się z nim dzieje bo znika..... Dalej wolelibyście już nie wiedzieć.....
20 4 20