Odpowiedzi

2010-02-06T17:02:52+01:00
2m24cm= 224cm
1+3=4
224/4 =56

56*3=168cm
Odp. Jedna część ma długość 168cm, a druga 56cm :D
2010-02-06T17:02:58+01:00
Cała deska - 2,24 m = 224 cm
I część - x - 0,56m = 56 cm
II część - 3x - 1,68m = 168 cm

x+3x=2,24m
4x=2,24m /:4
x=0,56m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T18:57:10+01:00
2,24 m = 224 cm

1 + 3 = 4

224 cm : 4 = 56 cm

56 cm x 3 = 168 cm

Odp.Część pierwsza ma długość 168cm, a druga 56cm .

Proszę
Magda ;-)
1 4 1