Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T17:06:48+01:00
Przemysł spożywczy- sporządzanie serów, jogurtów, kefirów.
wytwarzają toksyny np. laseczki jadu kiełbasianego
wywołują procesy gnilne- pogarszające jakość żywności zwłaszcz owoców i warzyw mam nadzieję, że pomogłam..........
Pozdrawiam....
7 2 7
2010-02-06T17:06:48+01:00
Rozkład i gnicie materii, spulchnianie gleby, fermentacja obornika,
są wykorzystywane w przemyśle: mleczarskim – w produkcji kefirów i jogurtów, serowarskim – w produkcji serów, gorzelniczym – w produkcji alkoholu, włókienniczym – w przeróbce (roszeniu włókien) lnu i konopi,
szczepionki, surowce, antybiotyki, witaminy C, B12
otrzymywanie kiszonek (kiszona kapusta, ogórki)
3 3 3
2010-02-06T17:07:12+01:00
A.przemysł spożywczy
b.mleczarstwo
c.przemysł kosmetyczny
d.przemysł alkocholowy (drożdże)
e.przemysł cukierniczy (drożdże)
f.oczyszczają ścieki
g.urzeźniają glebę
h.wytwarzają witaminy.
9 3 9