Odpowiedzi

2010-02-06T17:03:33+01:00
1cm na mapie=50 000cm w rzeczywistości=0,5km w rzeczywistości

1000mm=100cm

100cm na mapie =100×0,5km=50km
odp.odległość rzeczywista to 50 km
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T17:03:42+01:00
1000 mm = 100cm
1 : 50 000 oznacza, że jeden cm na mapie to 50000 cm w terenie, czyli 500m, czyli 0,5km
100×0,5= 50km
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T18:47:12+01:00
1cm-500m (mapa i teren)
1000mm-100cm
100*500=50000m
50000m-50 km

Odległość między miastami wynosi 50 km.