Odpowiedzi

2010-02-06T17:05:36+01:00
1. Chodzić do kościoła
2. Mówić oprócz modlitw "gotowych" swoje słowa
3. Klęknąć przy modleniu się
4. Brać udział w spowiedzi
5. Skupić się w czasie modlitwy
5 3 5
2010-02-06T17:05:50+01:00
1. Gdy się modlisz wyłącz wszytskie sprzęty grające.
2. Gdy się modlisz musisz uklęknąć
3. Do Boga mów szczerze
4. Modląc się rozmwawiasz z Bogiem
5. Musisz się na tej modlitwie mocno skupić
6. Boga nie możesz tylko prosić, musisz mu także dziękować i przepraszać za złe czyny
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T17:50:39+01:00
1. Wymierz miejsce, w którym możesz się skupić
2 Módl się słowami swojej ulubionej modlitwy
3. Modlitwa nie musi być gotowa, możesz modlić się własnymi słowami (spontanicznie)
4. Staraj się zachować odpowiednią postawę np. klęczenie
5. Modlitwa musi wypływać prosto z serca, nie chodzi o to by ją 'odklepać'
3 3 3