Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T17:11:31+01:00
Tomek zaprzyjaźnił się z bosmanem Nowickim przez wspólną naukę strzelania ze sztucera. Łączyło ich też wspólne pochodzenie. Bosman też był Polakiem i z chęcią słuchał opowieści o swojej ojczyźnie. Wspólne wyprawy łowieckie także zbliżały ich do siebie. Bosman był dla Tomka wsparciem w obcym kraju. Dwaj podróżnicy bardzo się do siebie zbliżyli przez wspólne zgubienie się w czasie burzy piaskowej.
Mimo różnicy wieku obaj Polacy dobrze się rozumieli.
5 3 5
2010-02-06T17:12:03+01:00
Tomek i Bosman tęsknili za wolną Polską > Tomek przed wyjazdem kupił sobie pocztóeki warszawy które pokazał bosmanowi nowickiemu . Od tamtej pory panowie dogadywali się ze sobą a z casem ta znajomść zamieniła sięw przyjażń . Razem wyruszyli na wyprawę , bosman nauczył go strzelać ze sztucera> To te fakty przyczyniły się do zrodzenia między nimi przyjażni .
7 4 7