Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T17:15:21+01:00
Months.
Season.
Family members.

Miesiace.
Pory roku.
Członków rodziny.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T17:20:32+01:00
SEASONS (Pory roku)
spring - wiosna
autumn - jesień
summer- lato
winter - zima

MONTHS (Miesiące)
January - styczeń
February - luty
March - marzec
April - kwiecień
May - maj
June - czerwiec
July - lipiec
August - sierpień
September - wrzesień
October - październik
November - listopad
December - grudzień

Bliska rodzina (close family)
Parents - rodzice
Mother - mama
Father - tata
Children -dzieci
Child - dziecko
An only child - jedynak
Sibblings - rodzeństwo
Twins - bliźniaki
Sister (sis) - siostra
Brother - brat
Half-sister - przyrodnia siostra
Half-brother - brat przyrodni
Daughter - córka
Son - syn
Grandparents - dziadkowie
Grandmother - babcia
Grandfather (Grandpa) - dziadek, dziadziuś
Grandchildren - wnuki
granddaughter - wnuczka
grandson - wnuk
Wife - żona
Husband - mąż
Step-mother - macocha
Step-father -ojczym
Step-daughter - pasierbica
Step-son - pasier

Dalsza rodzina (relatives)
Aunt - ciocia
Uncle - wuj
Niece - siostrzennica, bratannica
Nephew -siostrzeniec, brataniec
Cousin - kuzyn
Mother-in-law - teściowa
Father-in-law -teść
Brother-in-law -szwagier
Sister-in-law - szwagierka
In-laws - teściowie

Proszę ;**

1 5 1
2010-02-06T17:22:44+01:00
January-styczeń
February-luty
March-marzec
April-kwiecień
May-maj
June-czerwiec
July-lipiec
August-sierpień
September-wrzesień
October-październik
November-listopad
December-grudzień


wiosna-spring
lato-summer
autumn-jesień
winter-zima


mama-mom lub mother ale częściej mother
tata-dad lub father ale częściej father
siostra-sister
brat-brother
ciocia-aunt
wujek-oncle
babcia-grandmother
dziadek-grandfather
1 5 1