A) Wirusy nie mają budowy ............. . Cząstka wirusa zawiera ............ osłonięty ................................................ .
b) Wirus poza komórką gospodarza jest .............. . Aby przetrwać i się namnożyć wirus musi podporządkować sobie ............... .
c) Wirusy atakują komórki bakterii, .......... , ............. i ludzi

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T17:50:32+01:00
A)
-komórkowej
-materiał genetyczny
-otoczką białkową
b)
-nieaktywny
-metabolizm komórki gospodarza
c)
-roślin, zwierząt

Pozdrawiam :**
2010-02-06T19:18:33+01:00
A) komórkowej materiał genetyczny kapsydem
b) białkowym kapsydem komórkę gospodarza
c)roślin, zwierząt