Odpowiedzi

2010-02-06T19:51:53+01:00
Wydaje mi się, że obraz przedstawia zesłanie ducha świętego. wtedy zeslali na apostolow "jezyki ognia" i zaczeli mowic roznymi jezykami swiata. chyba o to chodzi
2010-02-06T20:33:25+01:00
Ten obraz przedstawia zesłanie Ducha Świetego w wieczerniku, w ktorym uczestniczyła Maryja matka Jezusa wraz z jego uczniami , apostołami
Najlepsza Odpowiedź!
  • peas
  • Rozwiązujący
2010-02-06T21:13:36+01:00
Zdjęcie to przedstawia zesłanie Ducha Świętego. Na pierwszym planie widzimy Matkę Bożą, wokół niej są zgromadzeni Apostołowie. Wszyscy mają nad głowami "języki Ducha Świętego" czyli po prostu znaczy to, że wszystkie jego dary zostały im zesłane. Nad postaciami, w górnej części zdjęcia zauważamy jeszcze dwie postaci, jest Bóg Ojciec i Jego Syn, Jezus, a między nimi, nieco ponad unosi się Duch Święty zstępujący ze swoimi łaskami, co odzwierciedla jakby ognisty płomień skierowany w kierunku zgromadzonych Apostołów i Maryi. Między Świętą Trójcą widzimy również głowy Aniołów, które również są obecne przy tak ważnym wydarzeniu.

Mam nadzieję, że może być, bo w poleceniu nie było napisane, czy ma to być opis, opinia, czy coś..
Pozdrawiam:)