Odpowiedzi

2010-02-06T17:24:48+01:00
1 ludzie patrzą na siebie wilkiem
2 oceniają ludzi po wyglądzie
3 ignorują innych
4 używają wulgarnych słów
5 pomagają sobie
6 są życzliwi
7 nie mają ochoty poznać nowych ludzi
8 nie robią uczynków
9 mają wszystkich głęboko w D...
10 znęcają się
11 kradną
12 stosują przemoc
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T17:32:46+01:00
Dobra :
1.Ludzie pomagają w sytuacjach trudnych.
2.Są tolerancyjni dla wszystkich.
3.Przestżegają prawa oraz ciszy nocnej.
4.Zgłaszają się do prac społecznych.
5.Pożyczają np.cukier , sól
6.Zgłaszają problemy w odpowiednie miejsca.
7.Dają dobry przykład młodszym od siebie.
8.Zwracają uwagę
9.Pomagają w chorobie.
10.Wiele miejsc oferujących zabicie czasu ( w sensie domy kultury)
11.Oferują miejsca pracy
12.Udostępniają swoje przyrządy , zasoby domowe do użytku publicznego.
Zło :
1.Są nietolerancyjni.
2.Zgłaszają na policję niepodstawne sytuacje.
3.Utrudniają dostęp do np.do samochodów
4.Są nieuczciwi
5.Zakłady energetyczne lub zarząd dróg miejskich nie spełniają swoich prac.
6.Robią bałagan w miejscach publicznych.
7.Dają zły przykład dziecią.
8.Nie dostarczają przekazanych nam rzeczy.
9.Są nieodpowiedzialni ( np. zostawiają pranie a później mają problemy że ktoś je ukradł )
10.Ograniczają dostęp do placów zabaw.
11.Nie sprzątają po swoich zwierzetach.
12.Niszczą naszą pracę ;)
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T17:44:37+01:00
1 ludzie patrzą na siebie wilkiem
2 oceniają ludzi po wyglądzie
3 ignorują innych
4 używają wulgarnych słów
5 pomagają sobie
6 są życzliwi
7 nie mają ochoty poznać nowych ludzi
8 nie robią uczynków
9 mają wszystkich głęboko w D...
10 znęcają się
11 kradną
12 stosują przemoc