Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T17:29:43+01:00
Zad1 (4pkt)
Podaj cztery rzeki z Ameryki Pd i Płn .
1.....
2......
3.....
4.....


zad2 (1pkt)
Kto odkrył Amerykę?
a)Mikołaj Kopernik
b) Krzysztof Kolumb
c) Fryderyk Chopin


zad 3 (1pkt)
Gdzie leży Ameryka Płn ?
...............................
..........................

zad4 (6pkt )
Napisz sześć zdań o Ameryce Pd .

.............................................
.......................................
........................

zad5 (5pkt)
Podaj wszystkie wyspy jakie znasz z Ameryki Płn i Pd ....

zad6 (2pkt)
Narysuj schemat Ameryki Pd..



*zad 7 ( + 15 pkt )
Wypisz wszystkie wyspy,niziny,zatoki,przylądki,półwyspy,góry,wyżyny z Ameryki Płn i Pd .....




Ocena : Podpis Nauczyciela :
[.....] [....................]



Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T18:44:45+01:00
Sprawdzian z Ameryki Płn. i z Ameryki Płd. łączny
(Zad.1)
Wypisz 5 państw z każdego kontynentu?
Am.Płn. Am.Płd.
- -
- -
- -
- -
- -
(Zad.2)
Połącz stolice z państwami.
Ottawa Peru
Bogota Kanada
Lima Kolumbia
(Zad.3)
Podaj trzy państwa które kolonizowały Amerykę Płn.
-
-
-
(Zad.4)
Podaj dwa państwa które kolonizowały Amerykę Płd.
-
-
(Zad.5)
Podaj największy wodospad w Ameryce Północnej ?
-
(Zad.6)
Pierwszym odkrywcą kontynentu był ?
a) Ameriko Vesspuci
b) Krzysztof Kolumb
c) Ferdynand Megellan
(Zad.7)
Podkreśl które państwa brały udział w kolonizowaniu Ameryki Płn. przed końcem XVII w.
Państwo Kościelne,Szwecja,Anglia,Szkocja,Francja,Hiszpania,Portugalia,Zakon Krzyżacki,Turcja,Holandia,Wenecja,Państwo Moskiewskie

* Miłego rozwiązywania Teściku =P