Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T17:24:55+01:00
Wosu czyli wiedzy o społeczeństwie uczymy się aby umieć sobie radzić z problemami dorosłego życia.
1 5 1
2010-02-06T17:26:13+01:00
WOS-u uczymy sie po to by dowiedzieć się jak funkcjonuje nasze państwo.By poznać wewnętrzne struktury różnych organizacji, dowiedziec sie o zjawiskach takich jak np.bezrobocie,ale także o podstawowych rzeczach dotyczących nas samych(etapy dorastania, wybór szkół) bo to w końcu wiedz o SPOŁECZEŃSTWIE
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T17:27:52+01:00
WOSu uczymy się aby wiedzieć jak najwięcej o funkcjonalności naszego państwa.Aby wiedzieć jak sobie radzić z problemami życia codziennego.Jak powinniśmy się zachować w społeczeństwie.Abyśmy wiedzieli jakie mamy prawa i obowiązki wobec siebie i innych. By poznać wewnętrzne struktury różnych organizacji.

chyba jest dobrze :-)
1 5 1