Odpowiedzi

2010-02-06T18:08:14+01:00
A)pomagć w potrzebie
b)wygadywać tajemnic
c)nocować u kogoś, pożyczyć coś jego
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T18:28:52+01:00
Trzeba:
*być wyrozumiałym w stosunku do przyjaciela
*być pomocnym
*być szczerym
*starać się o przyjaźń bezinteresowną
*dawać dobry przykład przyjacielowi
*zawsze chcieć dobrze dla przyjaciela
nie wolno:
*obmawiać przyjaciela za jego plecami
* odwracać się od niego w potrzebie
* nadużywać jego dobroci
* okłamywać go
za pozwoleniem:
* pożyczać jego własności
* przebywać u niego
* i tu się kończy moja inteligencja xpp