Kangur 1999
zad 26
,,produkt'' liczby 36 jest równy 18. ,,Produkt'' liczby 325 wynosi 30. ,,Produkt,, 45 jest rowny 20 ,a ,,produkt'' liczby 30 jest rowny 0.Ile wynosi ,,produkt'' liczby 531?

maja byc obliczenia i wynik

licze na duzo odpowiedzi

daje naj ;p

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T17:59:09+01:00
Zadanie 26
a więc wynika to ,że :
"produkt" liczby 36 = 18
"produkt" liczby 325 = 30
"produkt" liczby 45 =20
"produkt" liczby 30 = 0
"produkt" liczby 531 = 5*3*1=15

ze wszystkich "produktów i liczb wynika, że wynik to są po prostu te liczby typu 36; 325;45... to cyfra przez cyfrę czyli3*6; 3*2*5; 4*5

mam nadzieje że pomogłam licze na naj ;p
1 1 1
2010-02-06T18:00:32+01:00
Produkt to iloczyn cyfr liczby.

3*6=18 itd.

5*3*1=15
1 1 1