Odpowiedzi

2010-02-06T17:30:45+01:00
-cześć- powiedział chomik
-cześć- powiedział chłopiec
- lubisz mnie
-dlaczegi pytasz
-bo wydaje mi się że chcesz mnie zjeść
-nie nie bój się
- mam nadzieje że zaprzyjaxnimy się
-a wiesz że nadzieja matką głupich
- ale mówiłeś że mnie nie zjesz
- no nie zjem cię
- to dobrze
- nie wiem czy tak dobrze
-dlaczego
-bo zabrakło mi papieru w łazience
- no i?
- nie mam czym się podetrzeć
-oj
-chodz tu szybko
Po tych słowach chomik wyskoczył z balkonu i zabił się o płytki przed domem.

daj najjj pls. Myślę że poomogłem
2010-02-06T20:50:49+01:00
Chomik: cześć jestem chomik
królik: cześć jestem królik
chomik : co ty robisz grubasku ?
królik : ja nie jestem grubaskiem .
chomik : jesteś biały i kudłaty to myślałem ze gruby .
królik : no co ty powiesz
chomik: dużo powiem
królik : tak a co ?
chomik : ze jesteś kudłatyy i wredny
królik nie jestem kudłaty .
chomik :Ja tańczęę
królik : jak ?
chomik : klasycznie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T21:41:56+01:00
-witam- powiedział chomik - szukam lekarza
- po co ci lekarz panie chomiku?- spytała dziewczynka
- za dużo truskawek!- powiedział chomik
-przecież jest zima! - powiedziała dziewczynka
- to czekolady!- powiedział chomik
-skąd?- spytała dziewczynka
- ja ją produkuję!- krzyknął chomik!