After university, I worked as a copywriter in an advertising agency and then a pre-prep teacher at the wonderful Merlin School. Whilst there, I developed a passion for children’s books – and started writing my own! After completing a creative MA and practising a lot, I was thrilled when my first books hit the shelves in 2003. I love being a fulltime author – the writing itself is such fun, the school visits are great, and it’s a licence to be nosy! I also enjoy dancing, horse riding, yoga and playing the piano (though not all at once!). Oh, and I also like things that are purple.’

FAIRY HOUSE SERIES
(Scholastic / Age 6-8)

Do you believe in fairies? When Katie accidentally leaves her doll's house in the garden overnight, she is amazed to find that four fairies have moved in. The fairies are cool, funky, kind and fun - and they're on a mission to save their dell from ruthless builders. Katie helps Snowdrop, Daisy, Rosehip and Bluebell to gather the ingredients for a magic spell to save their home - but can they find everything in time?


Przetłumacz na polski plisssssss:):):):) potrzebna na teraz :D:D:D:D

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T17:27:37+01:00
Po uniwersytecie, pracował jako copywriter w agencji reklamowej, a następnie wstępnie Przygotowanie nauczycieli w pięknym Merlin School. Choć dostałem pasją do książek dla dzieci - i zacząłem pisać własne! Po ukończeniu twórczej MA i praktykujących partii, byłem wstrząśnięty, kiedy mój pierwszy hit książek na półkach w 2003 roku. Uwielbiam pełen etat autor - pisanie samo w sobie jest takie zabawy, wycieczki szkolne są świetne, i to pozwolenie może być wścibski! Lubię również taniec, jazda konna, joga i gra na pianinie (choć nie wszystkie na raz!). Aha, i lubię też rzeczy, które są purpurowe.

FAIRY HOUSE SERIES
(Scholastic / Age 6-8)

Czy wierzycie w duchy? Kiedy Katie przypadkowo zostawia ją Doll's House w ogrodzie na noc, że jest zdziwiony, aby znaleźć, że cztery wróżki przeniosły in fairies are cool, funky, rodzaju i zabawy - a te są na misji, aby zapisać swoje Dell z bezwzględnym budowniczych. Katie pomaga Śnieżyczka, Daisy, dzika róża i Bluebell zebrać składniki magiczne zaklęcie, aby ocalić ich dom - ale można je znaleźć wszystko na czas?
2010-02-06T17:28:44+01:00
1 tekst.
Po uniwersytecie, pracował jako copywriter w agencji reklamowej, a następnie wstępnie Przygotowanie nauczycieli w pięknym Merlin School. Choć dostałem pasją do książek dla dzieci - i zacząłem pisać własne! Po ukończeniu twórczej MA i praktykujących partii, byłem wstrząśnięty, kiedy mój pierwszy hit książek na półkach w 2003 roku. Uwielbiam pełen etat autor - pisanie samo w sobie jest takie zabawy, wycieczki szkolne są świetne, i to pozwolenie może być wścibski! Lubię również taniec, jazda konna, joga i gra na pianinie (choć nie wszystkie na raz!). Aha, i lubię też rzeczy, które są purpurowe.

FAIRY HOUSE SERIES
(Scholastic / Age 6-8)

Czy wierzycie w duchy? Kiedy Katie przypadkowo zostawia ją Doll's House w ogrodzie na noc, że jest zdziwiony, aby znaleźć, że cztery wróżki przeniosły in fairies are cool, funky, rodzaju i zabawy - a te są na misji, aby zapisać swoje Dell z bezwzględnym budowniczych. Katie pomaga Śnieżyczka, Daisy, dzika róża i Bluebell zebrać składniki magiczne zaklęcie, aby ocalić ich dom - ale można je znaleźć wszystko na czas?
2010-02-06T17:29:53+01:00
Za uniwersytetem, pracowałem jako autor tekstów reklamowych w agencji reklamowej a następnie pre-prep nauczyciel u wspaniałego Merlina Szkoła. Podczas gdy tam, rozwinąłem namiętność do dzieci ’ s rezerwuje – i zaczęte pisanie mój własny! Po kończeniu twórczej Mamy i ćwiczenie dużo, zostałem przyprawiony o dreszczyk emocji gdy moje pierwsze książki uderzają półki w 2003. Uwielbiam bycie fulltime autor – pisanie samo jest taką zabawą, wizyty szkolne są wielkie, i to ’ s pozwolenie być wścibskim! Również lubię tańce, jazdę konną, jogę i granie na fortepianie (jednak nie nagle, ni z tego ni z owego!). O, i również lubię rzeczy, które są fioletowe.

Wierzysz w duszki? Gdy Katie przypadkowo zostawia swój domek dla lalek w ogrodzie nocą, ona jest zdumiona stwierdzić, że cztery duszki wprowadziły się. Duszki są chłodne, ostre, miłe i fajne - i oni mają na misji ratować swoją zadrzewioną dolinę przed bezwzględnymi robotnikami budowlanymi. Katie pomaga Przebiśniegowi, Daisy, Owocowi dzikiej róży i Endymionowi Zwisłemu zebrać składniki dla zaklęcia oszczędzać ich dom - ale oni mogą znajdować wszystko na czas?