Odpowiedzi

2010-02-06T17:54:59+01:00
1.Pokusa
2.Czynienie zła
3.Grzech
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T18:20:27+01:00
Młodzi ludzie często w swojej drodze do Boga zatracają się w przedmiotach, które stają na ich drodze. Mogą to być na przykład komputer, czy telewizor. Nieoczyszczonym bogactwem możemy nazwać również narkotyki, alkohol czy papierosy. Młodzież zapomina o Bogu. Nie chodzi do kościoła. często dzieję się to również ze względu na złe towarzystwo. Koledzy buntują ich przeciwko wiarz w Boga, a młody człowiek ulega poglądom innych.
10 4 10
  • peas
  • Rozwiązujący
2010-02-06T21:43:58+01:00
- "dobra" materialne:komputer, telewizor, czasopisma młodzieżowe
- nałogi- alkohol, papierosy, narkotyki
- pieniądze
- media
- niemoralność i bezwstydność ludzi
- brak "wpisanej" w krew potrzeby Boga, która byłaby skutkiem nauki o Bogu w bardzo młodym wieku
- wpływ środowiska rówieśników
2 4 2