Odpowiedzi

2009-10-08T18:25:26+02:00
Tutaj chyba chodzi o konkretnych ludzi z książki. na te pytania może odpowiedzieć Ci tylko ktoś, kto ma ten sam podręcznik, nie? :D:D ja chyba takiego nie mam.. sorry.. chciałam pomóc. ;P napisz, jaki masz podręcznik. :):)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T18:39:22+02:00
1.Life is the best super.2 People travel by motor aircraft.3 They wear trousers blouse shoes 4they love to read come together with friends