Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T17:47:57+01:00
30 cm 5 dm
pole w cm2 1500
pole dm2 15

1 m 7dm
pole w cm2 7000
pole dm2 700

6 dm
pole w cm2 600
pole dm2 6
drugi bok 10 cm

0,5 dm
pole w cm2 500
pole dm2 5
drugi bok 100 cm

1,5 m 2 cm
pole w cm2 300
pole dm2 3

0,12 m 3 dm
pole w cm2 360
pole dm2 3,6

2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T17:51:15+01:00
1) W cm[2] 1500cm[2]
W dm[2] 15dm[2]
2) W cm[2] 700cm[2]
W dm[2] 70dm[2]
3) Długość boków: 1dm, 6dm
W dm[2] 6dm
4) Długość boków prostokąta: 0,5dm, 10cm
W cm[2] 50cm[2]
5) W cm[2] 300cm[2]
W dm[2] 3dm[2]
6) W cm[2] 360cm[2]
W dm[2] 3,6dm[2]
4 4 4
2010-02-06T22:31:43+01:00
1-> W cm[2] 1500cm[2]
W dm[2] 15dm[2]
2-> W cm[2] 700cm[2]
W dm[2] 70dm[2]
3-> Długość boków: 1dm, 6dm
W dm[2] 6dm
4-> Długość boków prostokąta: 0,5dm, 10cm
W cm[2] 50cm[2]
5-> W cm[2] 300cm[2]
W dm[2] 3dm[2]
6-> W cm[2] 360cm[2]
W dm[2] 3,6dm[2]
2 2 2