1. Dokończ zdanie.
a)W cyklu rozwojowym mszaków pokoleniem dominującym jest..............?
b) Przemianą pokoleń nazywa się..........?
c) W cyklu rozwojowym paproci pokoleniem dominującym jest...........zbudowany z.........., ............ i ............. . Gametofit nazywany także.......... jest niepozorną rośliną o sercowym kształcie przetwierdzoną do podłoża za pomocą .........


Daje naj.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T17:43:51+01:00
A ) gametofid xd
b ) Natępowanie po sobie pokolenie płciowego i bezpłciowego .
c)sporofit , korzenia , łodtygi i liści
Gametofit nazywany także Przedroslem ., jest niepozroną roślina o sercowwatym kształcie przetwierdzoną do podłoża za pomoca kłacza xd
6 4 6
2010-02-06T18:25:58+01:00
A) gametofit
b) następowanie po sobie pokolenia płciowego i bezpłciowego
c) sporofit, korzeni, liści i łodygi, przedrośle, chwytników
3 4 3
2010-02-06T20:21:20+01:00
1. Gametofit
2. Następowanie po sobie pokolenia płciowego i bezpłciowego
3. Sporofit, korzeni, liści i łodygi, przedrośle, chwytników ;

;P;P;P;P;P
Myśle, że pomogłam ;p;p;p;p;p;p
3 4 3