BARDZO ŁATWY TEST

1) Kto jest patronem Święta Zakochanych?
Św. Wincenty
Św. Walenty
Św. Piotr

2) Co jest symbolem Walentynek?
Dwa gołąbki
Serce
Róża

3) Jak nazywa się rzymski bożek miłości?
Kupidyn
Mars
Adranus

4) Kiedy w Polsce zaczęto obchodzić Walentynki?
Lata 90 XX wieku
Lata 90 XIX wieku
Lata 70 XX wieku

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T17:40:42+01:00
1)Św. Walenty
2)Serce
3)Kupidyn
4)Lata 90 XX wieku

chyba jest dobrze :-)
1 5 1
2010-02-06T17:40:56+01:00
1. Walenty
2. Serce
3. Adranus
4. Lata 90 XX
1 5 1
2010-02-06T17:41:08+01:00
1) św walenty
2)serce
3)Kupidyn
4)90 XX wieku