Odpowiedzi

2010-02-06T17:54:59+01:00
Can I go to the cinema??
Yes, you must.
Mum, and can I go to swimming pool??
No, you mustn't

Mogę iść do kina??
Tak, ty musisz.
Mamo, a mogę iść na basen??
Nie, nie możesz.

Mam nadzieję, że pomogłam :))))))))))))
2010-02-06T17:56:11+01:00
A: Hello!
B: Hi!
A: I am calling to ask what are you doing tonight? ( Dzwonię do Ciebie, żeby zapytać się co robisz wieczorem?)
B: I must learn. ( Muszę się uczyć)
A: On Friday? This is the beginning weekend! ( W piątek! To początek weekendu)
B: I know but I must learn History and English, because I;ve got test on Monday ( wiem, ale musze uczyć się historii i angielskiego ponieważ mam sprawdzian w poniedziałek)
A: You lerning tomorrow.( nauczysz się jutro)
B: No. My mum will be nervous. I;ve got a lot of things to do. I must learn, tidy room. Sorry. ( Nie, moja mama będzie zdenerwowana, mam dużo rzeczy do zrobienia, nauka, posprzatać pokój, przepraszam)
A: Ok, No problem. I try. Another time. Bye. ( dobrze, nc nie szkodzi, próbowałem, innym razem, cześć)
B: Bye and thanks to phone.( cześć, dzięki za telefon)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T18:16:47+01:00
-hey kate ! We go to the park ?
- no, i can`t , but I must study !
-mhmm, we mustn`t go to cinema ?
- today ?
-yes, today
- no , I can`t , maby you can go with Suzi ?
- ok... this is realy good idea !
- bye!
_bye!