Jane jedzie do Hiszpani na wakacje połączone z nauką. Uzupełnij dialog między Jane i jej mamą.
Mum: Are you ready,Jane?
Jane: Odpowiada że nie.
No,I'm not.
Mum: Can I help you?
Jane: Odpowiada,że tak.Pyta mamę,czy mogłaby jej pomóc zamknąć torbę.
__________
Mum: Yes,of course.
Jane: Pyta mamę,czy może pożyczyć jej aparat fotograficzny.
__________
Mum: Yes,of course you can.
Jane: Pyta mamę,czy może pożyczyć od niej trochę pieniędzy ponieważ nie ma wystarczająco dużo.
__________
Mum: All right.Here's 20
Jane: Pyta mamę,czy mogłaby jej zrobić kanapki.
__________
Mum: Ham or cheese?
Jane: Odpowiada,że z szynką i prosi mamę o wezwanie taksówki bo jest spóźniona
_________
Mum: Anything else?

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T18:06:00+01:00
1) Mom and help me close the bag?
(Mamo czy pomożesz mi zamknąc torbę?)
2)Lend me your camera?
(Pożyczysz mi swój aparat ?)
3)Mom lend me some money because I do not have too much of them?
(Mamo pożyczysz mi trochę pieniędzy ponieważ nie mam ich zbyt dużo?)
4)Mom, could you do me a sandwich?
(Mamo mogłabyś zrobic mi kanapki?)
5)With ham, Mom, please cry me a taxi, because I'm late
Ze szynką mamo proszę wezwiesz mi taxi bo jestem spóźniona
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T18:08:52+01:00
Mum: Are you ready,Jane?
Jane: No, Im not.
Mum: Can I help you?
Jane: Yes. Help me to slide the bag back.
Mum: Yes,of course.
Jane: Can I lend your camera?
Mum: Yes,of course you can.
Jane: I am lacking money much. Will you lend to me?
Mum: All right.Here's 20
Jane: Will you make sandwiches for me?
Mum: Ham or cheese?
Jane: No, with the ham. Call the taxi on, I am late.

:))