Odpowiedzi

2010-02-06T17:56:02+01:00
Trójkąt 1 i 3 mają jednakowe pole równe 56 cm2, ponieważ wysokość * podstawa tójkąta to pole trójkąta.
2010-02-06T17:58:28+01:00
Wzor: a*h/2

wiec... 1 i 3

1| 7*8/2 = 28
2 | 10,5* 4/2 = 21
3| 5,6*10 = 28
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T18:03:24+01:00
Trójkąty a i c mają identyczne pola bo ;
P= AxH/ 2
P= 8x7/2 = 28

P2 = 10,5x4/2 = 21

p3=5,6x10/2=28

Mam nadzieje że pomogłam ;d
1 1 1