Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T18:01:41+01:00
Lektura " Szatan z siódmej klasy", napisana przez Kornela Makuszyńskiego znajduje się w kanonie lektur od dawna. Jest ona bardzo ciekawa. Czyta się ją jednym tchem. Opisuje przygody Adama Cisowskiego, momentami jest nawet zabawna i śmieszna. Może ją czytać chłopak, dziewczyna, osoba dorosła a także dziecka. Jest ona przeznaczona dla każdego.
6 5 6
2010-02-06T21:36:46+01:00
Który z chłopców nie pragnął poczuć się przez moment Sherlockiem Holmesem? Niezwykle inteligentny i szlachetny siedemnastoletni Adam Cisowski pokazuje, że każdy może nim zostać. Opowieść pełna trzymających w napięciu przygód, napisana z niezwykłym humorem, do dziś nie traci nic ze swej świeżości. Od czasu ukazania się tej arcyważnej książki w 1937 roku, cieszy się ona niesłabnącą popularnością. Po wielokroć wznawiana, trzykrotnie zekranizowana, wielokrotnie przenoszona na scenę teatralną.
Teraz również do wysłuchania w doskonałej interpretacji Wojciecha Malajkata.

5 4 5