Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T18:00:46+01:00
A)+ wolności: człowiek przestaje myśleć o ważnych sprawach i czuje się wolny
a)- wolności: człowiekowi trudno wrócić do użycia inteligencji

b)+ człowiek z ograniczeniami lepiej funkcjonuje
b)- trudno takiego człowieka zmienić

Liczę na naj:)

TEN NIŻEJ WZIĄŁ Z NETA
16 3 16
2010-02-06T18:01:38+01:00
A)wolności
plusy:
-możemy rozmawiać w swoim ojczystym języku
-nie jesteśmy niewolnikami
- możemy wychodzić z domu o każdej porze przechodzić granice państw;
- możemy przechodzić granice państw;
- nie jesteśmy niewolnikami;
- możemy robić co chcemy (jeśli jest to zgodne z prawem);
minusy:
- jest więcej bandytów i kieszonkowców

b)ograniczenia wolności
plusy:
-swoboda wyznania
-głosu
-wyboru
minusy:
-brak wliczenia sie z dobrem ludzi
-wszystko co nam sie zachce mozemy zrobic ale nie koniecznie sa to czyny dobre
19 4 19