Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T16:44:53+02:00
Tajemnica Radosna
Poniedziałek i Sobota

Zwiastowanie Maryi, iż jest matką Syna Bożego.

Nawiedzenie świętej Elżbiety.

Narodzenie Pana Jezusa.

Ofiarowanie Jezusa w świątyni.

Odnalezienie Pana Jezusa wśród uczonych w świątyni.

Tajemnica Światła
Czwartek

Chrzest Pana Jezusa w Jordanie.

Objawienie Siebie na weselu w Kanie.

Głoszenie Królestwa Bożego i wzywanie do nawrócenia.

Przemienienie na górze Tabor.

Ustanowienie Eucharystii.

Tajemnica Bolesna
Wtorek i Piątek

Modlitwa Pana Jezusa w Ogrodzie Oliwnym (Ogrójcu).

Biczowanie Pana Jezusa.

Ukoronowanie koroną z cierni.

Dźwiganie krzyża przez Pana Jezusa.

Śmierć na krzyżu.

Tajemnica Chwalebna
Środa i Niedziela

Zmartwychwstanie Pana Jezusa.

Wniebowstąpienie Pana Jezusa.

Zesłanie Ducha Świętego.

Wniebowzięcie Maryi.

Ukoronowanie Maryi na Królową Nieba i Ziemi.
2009-10-08T16:54:13+02:00
Tajemnice Radosne

Tajemnice Światła

Tajemnice Bolesne

Tajemnice Chwalebne

***

Tajemnice Radosne - Poniedziałek i Sobota

Tajemnice Światła - Czwartek

Tajemnice Bolesne - Wtorek i Piątek

Tajemnice Chwalebne - Środa i Niedziela
2009-10-08T17:07:20+02:00
Tajemnica Radosna
Poniedziałek i Sobota

Zwiastowanie Maryi, iż jest matką Syna Bożego.

Nawiedzenie świętej Elżbiety.

Narodzenie Pana Jezusa.

Ofiarowanie Jezusa w świątyni.

Odnalezienie Pana Jezusa wśród uczonych w świątyni.

Tajemnica Światła
Czwartek

Chrzest Pana Jezusa w Jordanie.

Objawienie Siebie na weselu w Kanie.

Głoszenie Królestwa Bożego i wzywanie do nawrócenia.

Przemienienie na górze Tabor.

Ustanowienie Eucharystii.

Tajemnica Bolesna
Wtorek i Piątek

Modlitwa Pana Jezusa w Ogrodzie Oliwnym (Ogrójcu).

Biczowanie Pana Jezusa.

Ukoronowanie koroną z cierni.

Dźwiganie krzyża przez Pana Jezusa.

Śmierć na krzyżu.

Tajemnica Chwalebna
Środa i Niedziela

Zmartwychwstanie Pana Jezusa.

Wniebowstąpienie Pana Jezusa.

Zesłanie Ducha Świętego.

Wniebowzięcie Maryi.

Ukoronowanie Maryi na Królową Nieba i Ziemi.