Przetlumacz zdanie i wyrazy na jezyk polski

1.Penguins belong to the fish family.
2.The Galapagos penguin isn't very tall
3.Its bill(beak) is orange,black and yellow.
4.Galapagos penguins live in large groups
5.It lives up to thirty years
Wyrazy:
Right, Wrong , Doesn't say

3

Odpowiedzi

2010-02-06T18:11:00+01:00
Pingwiny należą do grupy ryb.
Pingwin Galapagos nie jest bardzo duży.
Jest pomarańczowy, czarny i żółty.
Pingwiny Galapagos żyją w dużych grupach (stadach)
Żyje do 30 lat.

wyrazy: prawda, fałsz, nie mówi ("w tekście nie wspominają o tym", bo pewnie masz jakiś tekst, tak?)
2 3 2
2010-02-06T18:11:58+01:00
1. pingwiny należą do rodziny ryb
2. pingwiny z galapagos nie są bardzo wysokie
3. wąskie ryjki są pomarańczowe, czarne, i żółte
4. pingwiny z galapagos żyją w dużych grupach
5. żyją do 30 lat

wyrazy :
prawidłowo , źle, nie wiemy < nie powidziano>
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T18:12:02+01:00
1. Pingwiny należą do rybiej rodziny.
2. Pingwiny Galapagos nie są bardzo długie.
3. dziób jest pomarańczowy , czarny i żółty
4. Pingwiny Galapagos żyją w ogromnych (wielkich) grupach.
5. Żyją 30 lat

Right- dobrze, poprawnie
Wrong- źle
Doesn't say- nie mówi.
2 5 2