Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T18:21:22+01:00
Zawiadomienie
Konsul Stanów Zjednoczonych rezydujący w Panamie zawiadamia, że pilnie poszukuje kandydata na objęcie posady "Latarnika";człowieka sumiennego , ciesz acego się dobrym zdrowiem i miłującego życie pustelnicze.


Myślę że to będzie dobrze dostałam za to 5
3 2 3
2010-02-06T18:31:09+01:00
Uwaga!!!
Poszukujemy osób, chętnych na objęcie stanowiska latarnika.
Gwarantujemy codzienne dowozy świeżej żywności, Wysoką pensje oraz możliwość opuszczenia wyspy raz w tygodniu (NIEDZIELA). Nie musisz mieć doświadczenia ani wykształcenia! Nie zwlekaj! Taka okazja już się nie pwtórzy.
(zainteresowanych posadą latarnika prosimy o zgłaszanie się do konsula Stanów Zjednoczonyc.)

1 4 1