Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T18:43:24+01:00
Leonafdo da vinci
jego najsłynniejsze prace to;
mona lisa i ostatnia wieczerza
Mona lisa jest obrazem znanym niemal na całym świecie jego niezwykłość ukryta jest w zagadkowym uśmiechu modelki.Da vinci uzyskał efetk tajemniczości dzięki delikatnym cieniom wokół ust które zmiękczyły ich zarys .W ostatnijj wieczerzy ukazał dramatyczną chwilę gdy Chrystus ogłasza ż ejedej z uczniów go zdradzi. Dzięki doskonałejkompozycji i precyzji w otwarzniu nastroju artysta stworzył głęboko poruszają ce dzieło


z ksią zki do plastyki myśle ż epomogłam
2010-02-06T18:58:22+01:00
Dama z Łasiczką
Mona Lisa
Ostatnia Wieczerza
Studium anatomiczne człowieka

Św. Anna Samotrzecia
Bitwa pod Anghiari
dwie wersje Madonny

Tyle znalazłam :)) Może się spodoba !