Odpowiedzi

2010-02-06T18:13:23+01:00
Moim zdaniem gry akcji mają niezbyt dobry wpływ na dzieci, ponieważ upodabniają sobie wtedy życie z grą.
Myślą, że w życiu tak jak w grze mają kilka żyć, mogą wpisać kody i wszystko wydaje się łatwe.
Gry akcji często zawierają dużo agresji i przemocy. Dzieciom sprawia wtedy frajdę uderzenie kolegi czy koleżanki, myślą, że nie ma w tym nic złego.

[Poprawa błędu ortograficznego]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T18:13:41+01:00
Wpływ ten jest szkodliwy. Gry w większości ograniczają myślenie. Dzieci chętniej spędzają popołudnia przed komputerem, co jest niekorzystne dla ich zdrowia fizycznego i psychicznego.
2010-02-06T23:30:57+01:00
Przez gry akcji dzieci chcą się upodabniać do bohaterów w grach i tak się zachowują, więc lepiej nie grać w takie gry.