Odpowiedzi

2010-02-06T18:17:54+01:00
Oficjalna ideologia, monopol urządu na broń, terrorystyczny system policyjny.
1 4 1
2010-02-06T18:18:49+01:00
Cechy:
- dyktatura
- kult wodza
- nie poszanowanie praw człowieka
- stosowanie środków masowego przekazu
- zmuszanie społeczeństwa do udziału politycznego państwa
- kontrola władzy nad obywatelami
- stosowanie terroru
- działalność partii rządzącej
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T18:33:20+01:00
Państwo totalitarne to coś wzór repunli.
czyli :
- władzę sprawuje tylko jedna osoba czyli ta najwyższa lub władza jest w rękach kilku osób i nie jest ona nikomu innemu powieżana.
- kontol jeśli chodzi o życie prywatne, wyznania religijne, prywatność, oddawanie głosów w wyborach,
-kontrol nad wszystkimi organizacjami działającymi spolecznie,
-ujednolicenie państwa
- centralizacja gospodarki

- zaistnienie obozów koncentracyjnych ( nie wiem czy to akurat zdanie będzie dobre, ale poswinno być ok )
1 5 1