Odpowiedzi

2010-02-06T18:19:37+01:00
- ochrona naturalnego środowiska życia przed skażeniem,
- zakładanie w lasach, parkach i ogrodach skrzynek lęgowyc, a w zimie - karmników
- chronienie gniazd ( poprzez nie dotykanie ich )
88 3 88
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T18:19:40+01:00
Moimi propozycjami na ochronę ptaków jest, np. budowa sztucznych gniazd,
Innym sposobem może być też np. budowa nowych parków narodowych i rezerwatów, hodowla ptaków w ogrodach zoologicznych.
Duże efekty przyniósłby zakaz odstrzału ptaków w niektórych miesiącach, a także ochrona ich naturalnych środowisk. Przydatne było by objęcie jeszcze kilku gatunków ochroną prawną i nakładanie kar pieniężnych za ich odstrzał. Sposobem, które może zrobić każdy człowiek w czasie zimy jest chociażby dokarmianie ptaków, które u nas pozostały.
150 4 150