Odpowiedzi

2010-02-06T18:29:53+01:00
Podsune ci pomysl:

1.Wypadki lotnicze.
2.wypadki samochodowe na 100 %
3.Narazenie sie komus.
30 4 30
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T18:30:10+01:00
Poznań , 5.02.2010.r
Droga Babciu !
Piszę do Ciebie ponieważ niedługo z klasą wybieramy się na wycieczkę zagraniczną samolotem a ja strasznie się boję przez te ostatnie katastrofy.
Mama codziennie mnie uspokaja i mówi , że nam napewno nic się nie przytrafi , ponieważ tamte to przypadki.Ale coraz częściej słysze o wypadkach samolotów gdzie ginie po 150 osób ! Ten fakt bardzo mnie przeraża.Boję się także turbulencji.Mówią co chwilę w telewizji że nad Włochami i Grecją ostatnio są one najmocniejsze.Z dnia na dzień zbliża się wycieczka , a ja coraz bardziej się boję.Mam straszne wizje , śnią mi się koszmary.Za twoich czasów Babciu nikt by nie pomyślał że mogą być takie tragedie poniewż były tylko średniej jakości samochody oraz środki komunikacji.Ty pewnie nie miałaś takich obaw.
Babciu jak przeczytasz ten list to szybko do mnie zadzwoń , bo wiem że jako jedyna mnie uspokojisz i przekonasz do wylotu do Turcji.
Czekam na odpowiedź !
Marta ;*
4 4 4