Odpowiedzi

2010-02-06T18:29:32+01:00
K. Dzień dobry
P. Dzieńdobry
K. chciałam się umówić na farbowanie włosów
P. pasuje pani/u jutro o godz. 16:45
K. tak idealnie
P. dzienkuje, dowidzenia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T18:32:33+01:00
1. Wchodzimy do salonu i mówimy np: , że byliśmy na dziś umówieni na strzyżenie włosów.
2. Siadamy i czekamy na swoją kolej.
3.Siadamy na fotelu. Pani/Pan zakłada nam specjalny fartuch i fryzjer przystępuje do działania.
4. Najpierw myje nam włosy i suszy.
5. Zaczyna strzyc.
6. Gdy skończy podziwiamy efekt jego/jej pracy.
7. Płacimy przy wyjściu z salonu.
KONIEC.Mam nadzieje , ze dobrze ;)
2010-02-06T18:32:43+01:00
1. Powitanie
(2. KLIENT- czekanie na kolejke)
2a. Pytanie fryzjera: Co chce Pan/i zrobić z włosami? (czy coś w tym stylu :P)
3. Odpowiedź klienta.
4. Wykonywanie poleconej fryzjerowi pracy (np. farbowanie włosów)
5. Przedstawienie klientowi efektu końcowego pracy.
6. Pożegnanie