*Kampania wrzesniowa najwazniejsze bitwy (krotko tylko bitwy nie rozpisywac sie)
*co to wojna zimowa (rowniez jak najkrocej ale na temat)
*panstwa zajete przez
a) Hitlera
b) Stalina
podczas II wojny swiatowej
*2 przyczyny zwyciestwa wojsk amerykanskich w wojnie z japonia(tez krotko)

Jesli beda wszystkie info to macie najlepsza:D

2

Odpowiedzi

2010-02-06T18:50:00+01:00
Kampania wrzesniowa 1.09.1939 niemiecki pancernik zatakowal westerplatte. na calej granicy z polska ruszyla armia niemiecka w ten sposob ropoczela sie wojna blyskawiczna.najwazniejsze bitwy odbtly sie pod mokra,wizna i bzura gdzie polacy odniesli sukces

panswta :
a) dania norwegia francja belgia luksemburg
b) wschodnią częsc
* amerykanie mieli potęzna flote
- i potezne lotnictwo
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T19:27:01+01:00
*Kampania wrzesniowa najwazniejsze bitwy (krotko tylko bitwy nie rozpisywac sie)
*co to wojna zimowa (rowniez jak najkrocej ale na temat)
*panstwa zajete przez
a) Hitlera
b) Stalina
podczas II wojny swiatowej
*2 przyczyny zwyciestwa wojsk amerykanskich w wojnie z japonia(tez krotko)

Jesli beda wszystkie info to macie najlepsza:D


1) Najważniejsze bitwy.

do najważniejszych walk z tego okresu należą obrona Westerplatte (do 7 IX) oraz bitwy pod Mławą, w Borach Tucholskich, pod Mokrą i Piotrkowem Trybunalskim, obrona Helu (do 2X) .
ale także: obrona Lwowa, obrona twierdzy Modlin, bitwa w Lasach Janowskich i pod Tomaszowem Lubelskim.

państwa zajęte przez Hitlera:

Czechosłowacja, Austria, (remilitaryzacja Nadrenii w 1936r) , Polska, Francja, Belgia, Holandia.

paśntwa zajęte przez Stalina:

Polska, Łotwa, Litwa, Estonia, Finlandia,
1 1 1