W Kązdym z czterech dni spływu pokonywano inną długość trasy.W czwartym dniu spływu trasa biła 1,2 tazy dłuższa niz w pierwszym i stanowiła 6/7 trasy w dniu trzecim.połącz datę z odpowiednia długością.


Dzień Długość trasy
*31.05 *16km
*01.06 *21km
*02.06 *15km
*03.06 *18 km

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T18:48:29+01:00
31.05 - 15 km
01.06 - 16 km
02.06 - 21 km
03.06 - 18 km

Pozdrawiam
2010-02-06T18:53:15+01:00
31.05 - 15
01.06 -16
02.06 - 21
03.06 - 18
2 4 2