Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T18:48:38+01:00
S = 150mln km = 150 000 000 km
v = 300000km/s
t = ?
v=s/t ---> t=s/v
t=150 000 000km/300000km/s = 500s
1 5 1
2010-02-06T18:51:57+01:00
V=s/t => t=s/V

V-predkość
s-droga
t-czas


t=150 000 000 km/300000 km/s = 500s = 8,(3) min
1 5 1
2010-02-06T18:52:25+01:00
V=300000km/s
s=150000000km
t=?
v=s/t
v=300000(km/s)/150000000(km)=0,0002s
v=0,0002s