Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T18:54:28+01:00
W powstaniu owocu pojedynczego bierze udział tylko jeden słupek
w powstaniu owocu zbiorowego bierze udził kilka słupków nie zrastających się ze sobą
2010-02-06T18:56:16+01:00
Kwiat ma swoją budowę i zastosowania:
Kwiat ma korzenie, łodygę, liście i kwiat lub owoc.
W samej budowie kwiata wyróżniamy:
coś o nazwie "słupek". Jeżeli owoc powstał z jednego słupka jest to owoc pojedynczy, a jeżeli owoc powstał z więcej niż jednego nazywamy to owocem zbiorowym.