Krzyżówka ;)

1 sole kwasu azotowego (v)
2 Mikroskopijnej wielkości destruenci
3 Procen uwalniania energii z wydzieleniem ciepła
4 inaczej mutualizm
5 groch,koniczyna, łubin
6 duze cieki wodne
7 inaczej obieg
8 przenosi chmury na znaczne odległosci
9 inaczej resztki martwych organizmów
10. najcenniejszy związek organiczny
11 Proces powrotu pierwiastków ktore pochodza z rozkladu zwiazkow organicznych w postaci soli mineralnych do gleby.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T19:49:34+01:00
1) azotany
2)mikroorganizmy (bakterie ?)
3) reakcja egzotermiczna (spalanie ? )
4) symbioza
5) rośliny motylkowe
6)rzeki
7)cyrkulacja
8)wiatr
9) próchnica
10) węgiel kamienny (? )
11)mineralizacja

(nie do końca wiem czy o to Ci chodziło).
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T19:52:01+01:00
1 Azotany
2 Mikroorganizmy
3 Reakcja egzotermiczna
4 Symbioza
5 Rośliny motylkowe
6 Rzeki
7 Cyrkulacja
8 Wiatr
9 Próchnica
10 Węgiel kamienny
11 Mineralizacja
1 5 1
2010-02-06T19:58:24+01:00
1. azotany
2. bakterie
3. oddychanie, utlenianie, spalanie (tu może być kilka)
4. współbiesiadnictwo
5. rośliny motylkowe
6. kanały
7. krążenie
8. wiatr
9. próchnica
10. węgiel
11.
1 5 1