1. Podaj nazwę strefy korzenia w której;
a) woda i sole mineralne sa pobierane intensywniej.
b)następuje wzrost korzenia uwarunkowany wydłużeniem sie komórek.
c) powstają korzenia które dodatkowo stablizują roślinę podłożu.
d) następuje wzrost korzenia uwarunkowany intensywnymi podziałami komórek.
e) Wymień strefy korzenia w kolejnosci ich występowania rozpoczynając od tej która jest okryta czapeczka.

Daje naj.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T18:54:17+01:00
A) Strefa włośnikowa
b) Strefa wydłużania
c) Strefa korzeni bocznych
d) Strefa wzrostu
e) Stożek wzrostu, strefa wydłużania, strefa włośnikowa, strefa korzeni bocznych
7 3 7
2010-02-06T18:56:46+01:00
A. strefa włośnikowa
b. strefa wydłużania
c. strefa korzeni bocznych
d. stożek wzrostu
e. stożek wzrostu(czapeczka), strefa wydłużania, strefa włośnikowa, strefa korzeni bocznych
5 3 5
2010-02-06T18:59:16+01:00
A) strefa włośnikowa
b)strefa wydłużania
c)strefa korzeni bocznych
d)stożek wzrostu
e) stożek wzrostu
strefa wydłużania
strefa włośnikowa
strefa korzeni bocznych

liczę na naj i pozdrawiam ;]
5 4 5