Proszę o poprawne rozwiązanie zadania;P

Prostokątny trawnik ma długośc 10 m.Podczas jednego okrązenia kosiarką o szerokości ostrza 50 cm wzdłuż brzegów trawnika,skoszona została ¼ jego powierzchni.oblicz szerokość trawnika.zapisz obliczenia.


Pilneeeeee;*
Proszę o pomoC..

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T18:51:48+01:00
50cm=0,5m
0,5m=¼
xm=⁴/₄
x=0,5×⁴/₄:¼
x=2m
odp. szerokośc trawnika wynosi 2m
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T18:52:01+01:00
50cm=0,5m

0,5m=¼

xm=⁴/₄

x=0,5×⁴/₄:¼

x=2m

Odp. szerokość trawnika wynosi 2m