Przedstaw w postaci ułamka zwykłego i skróć, jeśli to możliwe:
o,2
0,5
0,8

Rozszerz ułamki i zapisz je za pomocą przecinka
1/2
3/5
7/50
3/4
1/8
13/20
7/25
111/500
21/200
4/250

Proszę o rozpisanie i jak najszybciej min. 30 min !

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T18:54:31+01:00
0,2 = 2/10 = 1/5
0,5 = 5/10 = 1/2
0,8 = 8/10 = 4/5

1/2 = 5/10 = 0,5
3/5 = 6/10 = 0,6
7/50 = 14/100 = 0,14
3/4 = 75/100 = 0,75
1/8 = 125/1000 = 0,125
13/20 = 65/100 = 0,65
7/25 = 28/100 = 0,28
111/500 = 222/1000 = 0,222
21/200 = 105/1000 = 0,105
4/250 = 16/1000 = 0,016
3 3 3
2010-02-06T18:56:14+01:00
1.
2/10=1/5
5/10=1/2
0,8=8/10=4/5

2.1/2=0,5
3/5=0,6
7/50=0,14
3/4=0,75
1/8=0,125
13/20=0.65
7/25=0,28
111/500=0,222
21/200=0,105
4/250=0,016
1 2 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T18:58:44+01:00
2/10=1/5
5/10=1/2
8/10=4/5


0,5
0,6
0,14
0,75
0,125
0,65
0,28
0,222
0,105
0,016
1 3 1