Odpowiedzi

2010-02-06T18:52:45+01:00
Zgadzam się chodziło jej o zmienienie się postawy boga z człowiekiem
2010-02-06T18:53:27+01:00
Matka Teresa miała z pewnością na myśli to, że Kościół to nie budynek, ale wspólnota. A jeżeli w zegarze zepsuje się jeden trybik, to cały zegar nie będzie sprawnie chodził. Zgadzam się z jej opinią.
Najlepsza Odpowiedź!
  • peas
  • Rozwiązujący
2010-02-06T21:03:32+01:00
Matka Teresa miała na myśli to, że powinny się zmienić relacje między człowiekiem a Bogiem, powinny być one bliższe. Człowiek powinien się ciągle udoskonalać, starać się każdą chwilę, każdą myśl poświęcić Bogu i tylko Jemu. Zgadzam się z Matką Teresą w pełni, gdyż spotkania z Bogiem nie zawsze traktujemy poważnie, iluż ludzi nie przyjmuje Najświętszego Ciała naszego Pana! Iluż ludzi grzeszy wiedząc o złu swoich czynów! Starajmy się o czystość naszej duszy, uświęćmy każdy dzień. Dla naszego Pana.
1 5 1