Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T19:17:37+01:00
Mogę pomóc :
Bo już to miałam , ale tak dużo nie napisze xD .!

Wysoki sądzie!!
Drodzy zgromadzeni !!
Dziś zebraliśmy się tutaj bo udowodnić niewinności mojej klientki . By dowiedzieć się prawdy . Moja klientka Balladyna jest uroczą , drobą i wspaniałą kobietą . Popatrzcie na nią i sami sobie odpowiedzcie . Czy ona mogłaby zabić ?
Dokonać zabójstwa ?
Nie sądzę ...
Dzisiaj , gdy sprawy potoczyły się tak daleko , możemy odpowiedzieć sobie na tak trudne pytanie . Czy ona jest winna ? Wszyscy tutaj zgromadzeni znają dobrze Balladyne . Wiedzą iż nie mogła dokonać zabójstwa. Wiedzą !
Lecz , boją się powiedzieć . Pytam się was . Czemu ?
Przecież ta urocza osoba nie mogłaby dokonać się takiej zbrodni. Nie mogłaby zabić tyle niewinnych ludzi. Uważam , że Balladyna , jest niewinna i nie powinna odpłacać za czyjeś grzechy . Wysoki Sądzie !Proszę o uniewinnienie mojej klientki. Dziękuję !
10 3 10
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T19:27:47+01:00
Balladyna zostala nieslusznie oskarzona poniewasz kochala swojego meza zabila siostre bo moze nieumiala zbierac malin i byla zazdrosna o aline
3 1 3