Odpowiedzi

2010-02-06T19:00:34+01:00
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T19:07:12+01:00
- zona myśli jak powstrzymać alkoholika od picia
- dzieci niezaspokojają swoich emocji
- kłótnie w rodzinie
- rodzicie udają ze wszystko jest w porządku
- kradzież pieniędzy
- pożyczki od kolegów
- zastraszanie żony
Myślę ze pomogłem :P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T19:39:48+01:00
Alkochol wsrod rodziny am zly wplyw. dzieci maja zrujnowane dziecinstow i nie potrafia odroznic dobra od zla. ich potrzeby nie sa spelniane. Emocje takich dzieci nie rozwijają sie prawidłiw tak jak i ich sumienie. parter takiego alkocholika czesto popada w depresje i jest zawsze zalamany.