Jak byście najlepiej zdefiniowali słowo 'groza"? Bo chciałabym go użyć jeżeli chodzi o historię Jacka Soplicy z pana Tadeusza, ale nie wiem czy to będzie dobre określenie, nie wiem czy grozą jest tylko to, co paranormalne, czy też to co po prostu straszne, okrutne? Pilne!

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T19:03:10+01:00
Lęk
przerażenie
terror
trwoga
1 3 1
2010-02-06T19:04:41+01:00
Strach, lęk, przerażenie, przestrach, trwoga, popłoch, panika, histeria, zgroza, bojaźń
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T19:07:24+01:00
Moim zdaniem jest to lęk lub jakieś przerażenie ...:)
I myślę że możesz tego użyć jeśli chodzi o Jacka Soplicę..

:)
1 5 1