Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T19:08:24+01:00
Poniewaz jest duzo rybakow ktorzy ławia ryby i jest ich coraz mniej aby zapobiec temu wprowadzono okres ochronyy aby w tym czasie ryby mogly sie rozmnozyc by ich bylo wiecej;:P
14 3 14
2010-02-06T19:13:16+01:00
Ponieważ masowy połów przyczynia się do znacznego ograniczania populacji ryb. Bez okresów ochronnych doszłoby do wyginięcia danego gatunku poprzez wyłowienie wszystkich osobników.
Po za tym rozmnażają się poprzez składanie ikry, która nie gwarantuje dużej przeżywalności ryb. Ikra jest bardzo często porywana przez rzekę, lub zjadana przez inne ryby.
32 4 32
2010-02-06T19:28:43+01:00
Bo inaczej wszystkie wyginą !
14 2 14